Service & Onderhoud
Onze kernwaarden, vakmanschap, betrouwbaarheid en gemeenschapszin vormen al 94 jaar ons bestaansrecht. Hierdoor zijn we kind aan huis bij vele woningbouwcorporaties. Met onze eigen 24/7 helpdesk zijn we instaat wekelijks honderden meldingen te verwerken. Onze 30 servicemedewerkers en 27 servicebussen staan klaar om snel en efficiënt schades en storingen te verhelpen.
Groenen staat bekend als goede werkgever. onze medewerkers voelen zich thuis, wat leidt tot lange dienstverbanden en diepgaande kennis over onze klanten en buurten. Dankzij deze sociale betrokkenheid en onze focus op kwaliteit, leveren we de beste service, met een indrukwekkende ‘first time fix’ van 92%.
Voor bewoners en studenten
Wij onderhouden ook schoolgemeenschappen en campussen, waar we dagelijks in contact staan met docenten, leerlingen en studenten. Wij weten wat hen bezighoud en op welke wijze onze dienstverlening impact levert aan hun prestaties. Hiervoor zijn wij ondersteunend en faciliterend om zo bij te dragen aan een fijne schoolbeleving.
Projecten Service & Onderhoud
Grip op kwaliteit
82
70 medewerkers met een KPI van 8.2 klanttevreden
83
25.000 woon eenheden in dagelijks beheer met een KPI van 8.3 klanttevredenheid
81
390.000 m2 BVO in dagelijks beheer met een KPI van 8.1 klanttevredenheid